First , I took yesterday night as a raining day to close the circle and be able talk also about the performace with wet floor.
After those 300 km , those new Balance 1080 V4 keeps the initial shape, confortable as first day , no visible deformations nor wear away keeping thickness on sole , stability and without lost of cushioning .
As far as the laces are concerned , were designed to keep your feet all the time well fastened with same presure , no lost of pressure neither easy to unfasten during the exercice , great !!!
Sole , was tested in dry and wet pavement , asphalt and soil (parks) and in all the three preformance was good enough , best in my opinion was dry and wet asphalt and pavement and worst humid anyhow I believe humid pavement is always risky .
Sneakers get dry very fast , should be made with special fabric Insade the shoe also got dry very fast , good !!
Cushioning , after so many kilometers could start losing damping but for the time being keep equal , I am not heavy man (63 kg ) maybe this should have something to see .... but in past after 300 km I started to feel not as good cushioning , we should not forget that among 600/800 km is recomendable to replace the sneakers.
Well, hope that those personal suggestions have served
Català
Un mes i 300 km han passat des que vaig decidir-me per aquestes sabatilles i penso que ja es moment de poder fer una avaluació .
En primer lloc , vaig decidir sortir ahir a la nit , dia plujós per tal de poder tancar el cercle i ser capaç de parlar també sobre la performance de les sabatilles amb asfalt mullat .
Després d'aquests 300 km, les New Balance 1080 V4 mantenen la forma inicial , el confort de primer dia , no hi ha deformacions visibles ni se aprecian desgast sota la sola , mantenen el gruix com el primer dia en tota la base de la sola , segueixen amb molta estabilitat i sense pèrdua d'amortiment .
Pel que fa als cordons , van ser dissenyats per mantenir els peus tot el temps ben subjectes amb la mateixa pressió , sense pèrdua de pressió ni fàcil de deslligar durant exercice , genial ! ! .
Sole, es va provar en paviment sec i mullat , asfalt i terra ( parcs ) i en tots els tres preformance era prou bo , la millor resposta , al meu entendre la donan amb paviment sec o mullat , es a dir de pluja els pitjor en sol humit de totes maneres crec que el paviment humit és sempre arriscat .
He comprobat que les sebatilles se assecan molt ràpid ,deuen està fetes amb un teixit especial la part de dins de la sabatilla també es va assecar molt ràpid , bo!
Amortiment , després de tants quilòmetres podrien començar a perdre l'amortiment , però de moment es mantinen igual , no sóc home pesat ( 63 kg ) potser això tingui alguna cosa a veure .... però en el passat després de 300 quilòmetres començava a notar que la petjada ja era meys amortiguada , no cal oblidar que entre els 600/800 quilòmetres és recomanable reemplaçar les sabatilles d'esport .
Bé, espero que aquests suggeriments personals han servit
No hay comentarios:
Publicar un comentario